توصيه نامه

توصيه نامه

توصيه نامه

طلاق توافقي

طلاق توافقي طلاقي است كه در آن دو طرف دعوا به هر دليلي بخواهند با تفاهم و توافق از يكديگر جدا شوند و اين توافق مي تواند در مورد مهريه، نفقه، مهريه، حضانت و ملاقات فرزندان باشد و اين توافق خواهد بود. مورد احترام و قبول دادگاه. مثلاً زوجين توافق مي كنند كه زوجه در مقابل طلاق تمام يا قسمتي از مهريه خود را بپردازد يا آن را به طور كامل دريافت كند يا اينكه مهريه طبق شرايط توافق شده بين زوجين و يا حتي بخشي از مهريه پرداخت شود. مهريه پرداخت مي شود و بخشي ديگر پرداخت مي شود. لذا كليه بندهاي مورد توافق در راي دادگاه منعكس و قابل اجرا خواهد بود.

طلاق توافقي براي زوج هايي كه مايل به طلاق هستند مزايايي را ارائه مي دهد. در صورت طلاق بايد به دادگاه مراجعه كنيد، اما روند طلاق متقابل در اكثر موارد بسيار سريعتر از طلاق معمولي است كه با داشتن وكيل براي شما آسانتر و سريعتر خواهد بود.

اگر مسائلي وجود دارد كه هنوز بايد حل شوند، توصيه مي شود با همسرتان مذاكره كنيد. طلاق هاي بلامنازع علاوه بر اينكه به سرعت حل مي شوند، كمترين فشار را نيز به همراه دارند، زيرا شما و همسرتان با آن موافقت مي كنيد. اما اگر مسائل پيچيده اي وجود دارد كه قابل حل نيست، نمي توانيد طلاق توافقي داشته باشيد.

آيا طرفين براي طلاق توافقي در مشهد شرايطي دارند؟

شرايط طلاق توافقي براي مدتي متفاوت بود. زوجين پس از درخواست طلاق و ثبت اطلاعات خود در سامانه لحظه تصميم (سايت جامع طلاق) بايد با مراجعه به مركز مشاوره خانواده و پس از مشاوره و اصرار بر عدم پس نگرفتن درخواست طلاق، گواهي لازم را دريافت و سپس به دادگاه مراجعه كنند. انجام دادن

بنابراين براي طلاق توافقي قبل از مراجعه به دادگاه بايد مراحل اجباري مشاوره خانواده را طي كرد و گواهي عدم سقط طلاق را اخذ كرد.

لازم به ذكر است در طلاق توافقي در صورتي كه هر يك از طرفين در دفتر رسمي طلاق حاضر نشوند و از ثبت طلاق خودداري نمايند گواهي عدم امكان سازش سه ماه پس از تاريخ ابلاغ صادر مي شود. باطل و باطل خواهد بود.

طلاق و مهريه با توافق طرفين

شرايط مهريه در طلاق توافقي متفاوت است. اگر زوجين بخواهند خودشان يا از طريق وكيل رسيدگي كنند بايد توافقات را نهايي كنند. در مورد مهريه هم همينطور است. در واقع زوجين بايد در مورد دريافت يا عدم دريافت مهريه يا بخشي از آن به توافق برسند. در بسياري از موارد زوجه در طلاق، بقيه مهريه را در ازاي دريافت وجه يا پولي مانند خودرو، مال يا چيز ديگري مي دهد. همچنين گاهي زوجين مهريه را به مبلغي به صورت اقساط مالي مثلاً 2 ميليون دلار براي مدت معين مثلاً 5 سال مي پردازند.

اگر زوجه بر اساس عرف و رويه قضايي با وكيل طلاق به دادگاه مراجعه كند بايد مقدار زيادي از مهريه خود يعني حداقل نصف آن را به شوهر بدهد

 

 

http://ict-edu.uk/user/arturopena2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=4099c023-adad-4663-8eb3-3748a97cfe35

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://www.vakilagah.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/arturopena2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ArturoPena2

https://www.pubpub.org/user/arturo-pena

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ArturoPena2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.vakilagah.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ArturoPena2

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ArturoPena2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/3121511-jenny-tucker

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://www.vakilagah.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/ArturoPena2

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:arturopena2/about

https://www.liceovittorinigorgia.edu.it/ilvittorini/2016/10/31/interessante-e-غير مجاز مي باشدtruttivo-incontro-sulla-raccolta-differenziata-tra-il-sindaco-e-gli-studenti-al-polivalente-di-lentini/#comment-464348

https://harvard.ltd.education/user/arturopena2/

https://www.sum.edu/author/ArturoPena2/

.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ دى ۱۴۰۱ | ۰۱:۲۶:۴۲ | نویسنده : sam | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.